رفتن به بالا

رصدخانه فرهنگی اجتماعی سلام دزفول

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۸ ربيع ثاني ۱۴۴۶
  • 2024 Tuesday 22 October

حاجیه خانم دوستانی دزفولی ، مادر شهیدان محمدحسین و عبدالامیرناجی ، خواهر شهیدان علی و محمود دوستانی دزفولی و مادرهمسر شهید جاویدالاثر محمد روغن چراغی به فرزندان شهیدش پیوست. لازم به ذکر است که شهید حسین ناجی در فروردین ۶۱ در عملیات فتح المبین ، شهید علی دوستانی دزفولی در اردیبهشت ۶۱ در عملیات بیت […]

حاجیه خانم دوستانی دزفولی ، مادر شهیدان محمدحسین و عبدالامیرناجی ، خواهر شهیدان علی و محمود دوستانی دزفولی و مادرهمسر شهید جاویدالاثر محمد روغن چراغی به فرزندان شهیدش پیوست.

لازم به ذکر است که شهید حسین ناجی در فروردین ۶۱ در عملیات فتح المبین ، شهید علی دوستانی دزفولی در اردیبهشت ۶۱ در عملیات بیت المقدس ، شهید محمد روغن چراغی در بهمن ماه ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و شهیدان عبدالامیر ناجی و محمود دوستانی در بهمن ماه ۶۴ و در عملیان والفجر ۸ به شهادت رسیدند.

.

.

.

.

گفتگوی رادیویی با برادر مسعود ناجی دزفولی در خصوص مادر شهیدان حسین و امیر ناجی و خواهر شهیدان علی و محمود دوستانی

.

.

.

صحبت های حاجیه خانم دوستانی

.

.

.

فیلم تشییع پیکر مطهر حاجیه خانم دوستانی

.

.

دلنوشته

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ادْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِينَ

يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي

امروز و تا ساعتی دیگر مادری بر بال ملائک و تا اعلاعلیین مشایعت می شود که در تربیت و تعلیم فرزندانش و در معرفت و عمل به احکام شریعت اسلام مادری نمونه و شیعه ناب اهل بیت عصمت و طهارت بود، مادری بر دوش مردم شریف و شهید پرور دزفول، یادگاران جهاد و شهادت و دوستداران و همرزمان فرزندان شهیدش و سیدالشهدا ذخیره سپاه (شهید حسین ناجی) تا دروازه های بهشت و از آنجا تقدیم و تحویل منتظران ورودش یعنی فرزندان، برادران، داماد و دوستان شهیدشان، در مجلس و محفل مستانه شان می شود که مصیبت ها و سختی های چندین ساله زندگی دنیوی را فراموش می کند. امروز مادری مهربان، با قلبی مطمئن و ضمیری شاد از بین ما به خانه ابدی و اعلی علیین هجرت نمود، که همواره و بخصوص دوستان و همرزمان فرزندان و برادران و داماد شهیدش را دعا می کرد.

امروز با مادری وداع می کنیم که عمر شریفش را در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین و بیت شریف علم و تقوا (حاج آقا ملامحمدحسن دوستانی و حاج آقا ملامحمدکاظم ناجی) جهاد و شهادت، صبر و ایثار، تعصب در دین و اطاعت عاشقانه از ولایت فقیه، توسل و طهارت، دعا و نیایش سپری نمود.

چند روز قبل از مهاجرتشان به دیار حق که در بیمارستان توفیق زیارتشان را داشتم؛ همچنان دعاگوی دوستان، عزیزان و همرزمان فرزندان، برادران و داماد شهیدش بود.

خدایش غریق رحمت واسعه و همنشین بی بی دوعالم فاطمه زهرا سلام الله علیها و زینب کبری سلام الله علیها نصیب فرماید.

آمین یا رب العالمین

فرزند معنویش، عبدالحسین شاه حیدر

اخبار مرتبط